Thursday, May 29, 2008

Tukar Bahagian

Kengkawan.... Hari ni dapat surat tukar bahagian... Bahagian Sumber Manusia with effect from 1st June 08. Totally different from what I'm doing now. Mesti bos aku (dan mungkin bos-bos lain) pelik dengan pertukaran tu.... Dah la aku buat surat senyap2 tanpa pengetahuan bos, kalau bagi tau dia, mesti dia boleh mempengaruhi aku utk ubah fikiran...tapi org sekeliling suma tau arrr... Ye la, aku bukannya mohon tukar ke Bhg Jaminan Kualiti (cam institutional audit ker), tapi... betul2 yg tak de kaitan punya job specs! Ala-ala lompat parti lak! Actually masa apply tu cam tak brapa yakin, tp cuba je la nasib... Tak sangka pulak dapat... terharunya... Ye la, time ni le nak mohon i.e. time ramai org baru masuk... time banyak jawatan baru nak diisi...
Dengar2nya, aku bukannya buat kerja2 HR... tapi PTK. Orait sangatlah tu. Alhamdulillah... akhirnya dapat jugak aku memboloskan diri... Tak sangka pulak! Dah 5 tahun buat accreditation, merata dah pegi... macam2 orang dah kenal... Aku seronok sebenarnya buat kerja2 tu, dan aku pun very attached ngan ahli unit BSS tuh...tapi.... korang paham2 je lah... Kegembiraan dan sambutan yang aku terima (lepas dpt surat) mengalahkan orang yg dpt 44...heheheh....
Nanti dah tak dapat tengok si Lynn menari-nari lagi depan aku... si Nenney yg lately slalu pening kepala, tak dengar lagi sora si Jun cakap jarak jauh dengan Zabib... tak dengar lagi suara si Kamala cakap dalam tepon (kuat wooo), PTA aku yg selalu berpeluh2 sampai ofis... tapi yg paling best adalah.... aku dah tak involve dalam housekeeping.... dah tak ada dah perasaan seperti dilanda garuda..
Anyway, good luck la kat korang2...dengan COPPA, COPIA... APPA..eh..eh.. APA.. (eh, tapi good luck dengan `appa' pun ye gak!) good luck le dengan suma tuh... Aku?? I hope this is the best for me... Doakan aku jugak...

4 comments:

lynn371 said...

uwaaaaaaaaaaaaa jeles eden pun nak lari dari bhg ni...tolong...nak lari dari bosnya...tolong....huhuhuk....

muddymask said...

tanya sikit boleh... camner aarr nak letak gambar2 kat backgorund tu. Bosan la asik guna standard background..hehehe

mommy anis said...

kak kherun....akhirnyaaaaaaa....kak kherun lepas dari bala n bala...muakakakakakaka...

lynn...ko nih apa kekdah menari depan bilik kak kherun tu...ko teringin jd penari ke ahh..

welll....aku ckp ahh...aku truly rindukan lorong stoberi tu....kak kak mask kan...dulu kami main jerit² aja....rinduuuu bangettt...

kak maskkk..gi kat edit...pastu kak mask godek²....aku tak ingat ahh coz aku pakai format lain...less messy...

Kherun Suhaila Saharbil said...

mask... sori lambat reply, baru tuka tempat (sharing ngan norhana) tak de tenet lg ctu, blog pun tak leh nak cilok2 update... kuikuikui Nak letak gamba2 ke? Gi kat edit layout - add n arrange page element - add a page element... boleh masuk cam macam