Thursday, June 19, 2008

Dah ada phone line

Hari ni Norhana cam berangin je...(Hana, kalau baca jgn marah ekkk)... outlook dia cam tak function, phone dia pun gitu... senyap.... kerja dia tgh banyak giler... nak settlekan annual report, settlekan APC (Anugerah Perkhidmatan Cemerlang)... aku rasa, 2 ni le projek terbesar dia la ni... Maunya tak hangin, tgh sibuk cenggini mcm2 masalah timbul... Kalau tempat aku ada line, ok gak... masalahnya... kat aku pun tarak... sian dia... Rupa2nya, phone line dia dah pindah ke 14A... Aikkk, orangnya belum pindah tapi linenya dah pindah dulu...
Tapi, petang (time aku tgh kalut buat DMJA edaran) ada brother tu nak masuk buat phone line... Hish!! Dia panggil aku kakak??? Rambut dia dah beruban banyak... Dah la org boat kat Melaka tu pun panggil aku kakak.... Tua bona ko den dah ni??? Hehehehh... ala... rilek la, tu kan panggilan biasa....Aisey... tak pe la... buat la, at least kat bilik ni ada line dah...
Alhamdulillah, lega rasanya dah ada line tepon... La ni aku dah cancelled kan `follow me' kat phone aku...tapi, actually baguih gak pakai follow me nih, ada no appear kat screen... boleh la pilih nak jwb @ tak.... Kesian lak kat Ija (yg dok bilik lama aku tuh)... aku terpaksa ambik phone lama aku balik... line kat bilik lama tu pun dah ditransfer ke tempat baru aku... So, bila lagi tak pasang internet????

No comments: