Thursday, July 24, 2008

Dah start cuti...

Esok dah start cuti... saje jerrr.. nak spend time ngan anak2 especially kakak. Kakak ada camp start esok sampai Ahad... Aku bertolak Ahad pagi where as kakak balik petang Ahad ... So, tak jumpa nanti. Jadi, aku ambik le cuti... esok boleh hantar dia ke sekolah. Camping ni dianjurkan oleh pihak sekolah, dan diadakan kat Bukit Lagong, Selayang. Tak pernah aku dgr nama tempat ni...
Lepas tu ingat nak bayar cukai pintu MPAJ, beli insurance and roadtax Kancil dan jugak claim RM625 utk MyVi... tak claim2 lagi... pas tu nak tukar duit USD... Hmm, nak tukar ke? Duit yg aku tukar masa nak g Oman dulu masih ada lagi... tapi, cukup ker? Barang pun langsung tak pack lagi...
Nape tak rasa excited nak pegi? Sebab utama, anak2 tak ikut... rasa tak biasa lak. Tiap2 mlm aku dan Erin tidur saling berpelukan... melekap! Kakak tido bilik sendiri dan Dania tidur ngan mak and sometimes ngan kakak. Abg tido lambat ... ntah kul brapa tah... sbb baca buku. Kalau dulu time sibuk g visit aku tak kisah sgt sbb at least abg still ada kat rumah. Kali ni dua2 pegi.... sedih lak nak tinggalkan budak2 ni....
Sebab kedua, sejak kejadian `lompakan itu hali aaa...' aku jadi risau lak tinggalkan anak2 dan mak ajer kat rumah.. Aku jadi lebih menghargai perhubungan kekeluargaan ini. Ya Allah, lindungilah keselamatan keluarga kami semasa ketiadaan kami. Anak2 ku, nanti kita g jalan2 ye.. Sabar ye..
Apa2 pun. tq very much kat abg yg beria2 ajak aku join dia... Mungkin sempena ulang tahun perkahwinan kami yang ke 11 gamaknya... hehehehhe..

4 comments:

rosacanina said...

selamat bercuti and enjoy ur trip.
Semalam tak sempat nak jumpa. nanti jangan lupa tangkap gambar banyak-banyak eee...

mommy anis said...

selamat bercuti....jgn lupa fridge magnet saya...budget RM20...ok tak???

muddymask said...

selamt berhoneymoon semula!! Made in US?

hana said...

jangan lupa ek, fridge magnet saya juga..hehheeh...apa2pon hopefully selamat pegi dan sampai...