Friday, August 15, 2008

Apa nak citer???

Nak citer apa ekkk... tak de citer best2 le Hana... life resume as usual... La ni baru lepas mendelete emel2 yg tak diperlukan lagi (thru web mail opis)... plg banyak emel pasai makluman bercuti tu...... hahahahahha... bila baca2 balik buleh tersenyum sendiri... satu-satu topik tu, kalau ditambah pelbagai perasa, mesti seronok nak berbalas2... penuh le inbox....
Skang ni, kt ghumah aku pakai streamyx 1Mbps... dah upgrade... bestnye nak surf... tak yah tunggu lelama.... anak2 nak download citer2 @ nak main games pun jadik sonang... laju wehh... dulu guna 512Kbps pun laju gak... tapi la ni laaaagiiiii laju....
Cuti sekolah ni nak ke mana? Tak de arah dah nak dituju.... ingat nak ke Kuantan ajek... call2 hotel, sumanya fenuhhhh lerrrr... swiss garden, MS Garden, Hyatt, Grand Cont, etc... sumanya penuh... Kalau pun ada, sehari jek free... tu pun family room yg berharga RM550 p/night.... uihhh.... tak pe aaaaa... abih nak ke mana nih? Tgk la... cuti dah apply - Khamis n Jumaat...
Tadi aku dan (sape lagi...) Mawar n Zeti makan kat luar... Jumaatkan...rehat panjang... kami p makan kat Chilli's @ Mid Valley.... sodapnya... dah lama aku tak makan kat situ. Kalau dulu, masa keje kat tempat lama, once a month mesti p makan kat situ... mana taknya, ada kat tingkat bawah opis jek i.e. Shahzan Tower... tapi la ni dah pindah kat KLCC... Yg bestnya makan kat Chilli's ni, air dia buleh refill...anak2 boleh makan free (kalau tak silap for 2 adults, free one kids meal...lupa dah sbb dah lama tak pi). Pas tu, anak2 boleh dpt alat2 melukis free.....
Yang aku suka sgt tuh....dia punya Moulton Choclate Cake (betul ke eja nih?).... fuhhhh...sedap giler..... tak de lak camera time tu, klu tak mesti aku dah tangkap gamba masuk dlm blog... Mesti kalah gambar cookies yg Nad jual...heheheheh.... Tapi, mmg recommended la...
Panjang lak citer aku, tadi kata tak de citer... okaylah...chiowww

2 comments:

Khairul Anwar Abdul Halim said...

kek coklat cair??? uih..cam sodap jek tuh...hmm...dah nak ramadhan balik...x tau la ese maklong..ghayo kek mano ntah..tgkla..di mana bumi dipijak disitulah kuih ghayo dicaghik...hehehe

mommy anis said...

good idea...kot2 jemu dah johnny's boleh saya ber'chillies' lak...hehehehe..