Sunday, August 17, 2008

Post untuk Nwar...

Siang tadi ada kenduri kawen kat Wangsa Maju, kami sekeluarga kuar rumah lepas zuhur. Alhamdulillah...kenyang... Pas tu, ke Selayang lak.... ada kenduri lagik lepas Asar... kenduri adik beradik jer... lupo lak Mak Long nak tanyo konduri apoo... agak eh konduri sompono Nisfu Sya'aban atau nak poso ni ahhh... Hadirin terdiri dari keluarga Bani Hashim (ni Abg Nurul kasik nama), kami sefamili, Bang Pudin dan Kak Teh sekeluarga... As usual... itupun dah cukup rameeiii...

Lopeh solat Asar berjemaah, kito pun makan lah...apo laie... Tadi dah konyang...ni tambah laie konyangnyo....Wehhh...susah bona nak type dlm loghat N9 ni...Menu istimewa yang disajikan adalah.... ayam percik ala Kak Esah... fuhhh Nwar, sodap... u knew it. Ayam percik K.Esah ni mmg lain dr yg lain.... dhn kuahnya yang mengancammmm... ada M.Long snap gamba.... tapi, tak pe la... sian kat Nwar.... Kita tgk2 gambar org je la... Untung2 bole ubat rindu sket2... Here we go...















Okey la Nwar... Belajar rajin2 ye nak... Amal ibadat jgn tinggal... Selamat Berpuasa..

1 comment:

Khairul Anwar Abdul Halim said...

oooo...kenduri nak sambut poso la tu...wahaha...ayam percik ye..pasti terhidang bersama gulai tempoyak, masak ayam maklang hasmah...huhuehue...ohh kecravingannya terasa..huhu..seronok tgk semua ceria...luv you all..Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak dan selamat berpuasa... :)