Thursday, August 7, 2008

Tahniah Zeti!!!!

Hari Selasa hari tu (5 hb) Zeti convo... Aku n Mawar pun nyebok le ke sana waktu lunch time... naik teksi le, apa lagi... Tahniah ye Zeti... Finally, you've made it. Susah payah menyiapkan... akhirnya berakhir juge... Hehehee.. Aku pun tumpang seronok... Aku mmg berhajat dan berminat nak pursue Master, in fact dah hantar application kat management dah last year.... tapi dah Dato' restrictkan only for QA course, permohonan aku ditolak dan cita2 aku terbantut... Ye, la... kalau boleh nak la dapat cuti belajar bergaji penuh. Aku tak mampu nak buat part time study... la ni pun cam tak cukup masa jek nak uruskan rumah tangga sepenuhnya (abg banyak membantu... tocheee...tocheee...) lagi plak nak fikirkan pasal attend class, buat assignment and exam... fuhh..
Tak mampu aihh nak buat 3 kerja dlm satu masa... rumahtangga, kerjaya dan sambung belajar. Mesti tunggang langgang semuanya. Melainkan cuti belajar bergaji penuh, buleh la concentrate kat study dan r/tangga ajer tanpa memikirkan soal kerja. Kalau nak ikut jejak langkah Mask lak... kena ambik QA dan juga kena bawak family.... kalau bawak family, abg kena quit his job. Kalau cenggitu, cemana nak bayo hutang keliling pinggang nih?
Aikk.. melalut dah aku nih... berbalik pada citer asal... Zeti dah dapat MSc (Policy Science and Tech) dari UM. Kuat betul semangat dia nak mengabihkannya...huhuhuh... tak yah la aku citer lebih2 pasal journey dia tuh... kang marah lak tuannya...

Kelam kabut nak betulkan selungkup tu (apa namanya tah...) pusing sana, pusing sini... tak gak ok... Sampai la pakcik ni yg suddenly muncul out of nowhere, siap bagi bantuan kecemasan lagik... heheheh... belasah je la...

Ready dah...

Aku share ngan Mawar beli bunga nih... Sebelum bagi kat tuannya, biar kitorang posing dulu

OK lah... tak lama lagi, abg pulak... InsyaAllah kalau tak de halangan, ni last sem abg... Skang tgh pulun nak buat project paper... last word, good luck for my dearie hubby and congratulations to my dearie friend, Zeti...

5 comments:

mommy anis said...

kak kherun....at first tgk zeti....pastu tgk mawar...pastu tgk akak...manissnyaa akak...hahahahahahahahaha....cantik pulak tudung tu ya...sbb warna dia lain dr yg lain kan...bila dah pakai baru lain...

kak...saya tak maksud apa2 tau...jauh sekali nak promote...bila saya tgk laa sesapa yg pakai tudung manjalara tu...akan nampak serlah...that's why mahal kot ekk..

sorry...tak maksud nak pomot...saya puji ikhlas tau..

Kherun Suhaila Saharbil said...

hahahahhaa.... sonoknye kena puji... tak bayo lagi tuh... bila nak amik fridge magnet, dah tinggal last kopek dahhh

muddymask said...

tahniah zeti!!! bestnya..tak sabaq aku nak habih nih...tapi malangnya aku ni tak merasa la konvo..sebabnya konvo lambat..org2 yg ditaja ni kena balik sebaik sahaja result kuar..uwaaa...siannn den...

safa said...

wah bestnyer konvo aku lak hapa pun tarak....

ummicaca said...

kak kherun.........bila nak hapdet entry baru nihhhhhhhhh??????