Saturday, September 6, 2008

Aku dan MATTA

MATTA... 2X setahun. Setiap kali MATTA, aku mesti pegi... Bukannya belipun, tgk2 je... mana la tau kot3 tersangkut... Dan setiap kali pegi, aku n abg tak jemu2 nak tgk pakej ke NZ. Berhajat benar nak g NZ. Tapi, bila dikira2 GRAND TOTAL nye, rasa cam rugi lak.... mana taknya... kira utk aku laki bini, anak 3 org dan mak.... banyak woooo... Pikir2 balik, baik aku beli property...
Masa dgr berita TV3 hari Jumaat mlm Sabtu tu, pemberita cakap... ada yg ambik cuti sbb nak attend MATTA.. heheheh.. aku le tu... punya la ramai org. Petang laaaagii ramai, agaknya depa ambik half-day leave kottt... kalu p Sabtu/Ahad lagi pack nih, tu sbb kami ambik cuti hari Jumaat. Tgk2 lagi..... Tapi kali nih, dah tak tanya2 dah pasal NZ. Tak pe arrr... tunggu durian runtuh je la... huhuhuhu

No comments: