Saturday, September 6, 2008

Sonata Musim Salju


Hahahhhahaaa.... baru skang ni tgk Winter's Sonata... dulu tu, masa kuar tv... aku tak pernah tgk langsung.... mana ada masa... Tapi, kali ni.... Zeti yg mulakan.... beria2 bercerita pasal citer tuh... dia dah tgk sampai 3 round...tgk sampai mata bengkak sbb menangis...huhuhuhu... Apa lagi... terpengaruh lah aku dan Mawar...

Ada 20 CD semuanya... aku rasa 1 CD takes around 1 1/2 hour kottt... Hari ni aje aku dah tgk 5 CD non-stop... dari lepas sahur tak tido2 sbb nak tgk dan tgk dan tgk... Kakak (Syahira) pun join sama... Addicted jadiknya... Tu pun tadi stop tgk sbb CD8 tu cam tersangkut2 kat ujung2nya... kalu tak tu, mesti aku n anakku memakukan diri dpn tv lagi... (Dania n Erin masih tido... Dania ngantuk bgn sahur)...fuhhh!


Rasa cam dah ketinggalan zaman dah... tapi, tak pe la. Sedey wooo.... tapi, korang perasan tak? Muka hero tu ada cam En. Najmi skett... tang mulut dia tuh...hahahahaha.... lain plak yg aku pikir... Tapi, dlm gambar yg aku letak ni tak nampak sgt la... kena tgk citer tu baru buleh sahkan...Tak pe la, layan je la lagu ni (siap masuk dlm blog tuh)...

5 comments:

mommy anis said...

kak....saya tgk gitu2 aja citer nih...saya suka citer selepas citer nih...siap beli CD lg...AUTUMN in MY HEART...bengkak2 bj mata kak...

Kherun Suhaila Saharbil said...

Nad, buleh le kasik pinjam...heheheh

ummicaca said...

kak kherun, saya faham akan ke'addict'an itu... kerana saya pon dijangkiti perkara yang sama...

wal hal CD pinjam, tapi pusing sampei 2-3 kali... 3 kali tengok 3 kali i nangis u...

pas tu kita pulak yg berangan2...sungguh tak guna!

Kherun Suhaila Saharbil said...

Hana, bukan berangan2 kot.... playback kat dlm otak ni haha.... akak pun cenggitu. Bak kata Zeti, bila dgr lagu nih, tgn pun rasa sejuk2 cam tgh winter

ummicaca said...

bila nah update blog nih?