Monday, October 27, 2008

Open Floor @ 14B

Kenyangnyee..... Ada jamuan raya kat floor lama 24 okt (Jumaat) hari tuh. Pada warga 14B, terima kasih kerana menjemputku untuk menjamu selera.... Rejeki jgn ditolakkk.... Timo kasih... timo kasih... Kelihatan juge ex-14B yang lain iaitu Nad (of course.... tempahan nasi tomato), Amran, Zamrin... tapi, aku tak nampak Azley pun... Hang p mana Che' Li??? Lupa ke apa...
Ni tengah tunggu boss.... boss g jumpa Dato' jap

Ini namanya makanan dari syurga Prof Mad (ex-CEO) bg nama ...a.k.a.lontong
Desert...
Ini yg tak tahan nih.... ini plak fav aku
Haaa... munculpun setelah dipanggil... My ex-boss...
Sabo ye... Mr Bala tak abih berucap lagi
Haaa.... ni maknanya Mr Bala dah abih berucap la nih... Zabib! Sabo le.... mcm nak bersilat!
Tengok aku dan Lyn... maintain jek...mkn sikett (hikhikhik)... Tgk Nad.. penuh makanan depan dia... hahahah.... jgn mare Nad, gurau jek...
Pepepun, kalau ada mkn2 lagi.... jgn lupe jemput lagi ekkkk.... aku mkn sikit jekkk... heheheh

4 comments:

safa said...

hohoho...bila plak tkt 8 nak wat party makan2...leh ajak orang 14B plak heheheheh

Kherun Suhaila Saharbil said...

hoheha...umat Ting 8 cket je... Ari tu ada, Tan Sri yg buat... yg dijemput adalah org2 yg dia jemput... hahahaha

ummicaca said...

apa kena mengena HELMI dalam ini cerita? Ex 14B? aku pon...pasal apa aku tak dijemput??huhuhhuu

Kherun Suhaila Saharbil said...

@#$%^&* alamak... rasanya itu jemputan untuk unit MJA yg mana contribution juga diberi oleh Unit Pendaftaran & Unit Kepakaran...