Tuesday, November 11, 2008

Dania's Convo

Hari Sabtu, 8 Nov... adalah hari konvo Dania.... Di buat kat Kelab Darul Ehsan. Tapi malangnya...... aku tak leh pegi. Mana taknya, sbb aku dah commit nak g Awana Genting as Urusetia sesi gubal soklan PTK. Yg cikgunya lak, bagi notis last minute... hari Khamis baru inform... hari Jumaat aku dah nak g... Hangin jekkk... Dah la abg pun ada final exam hari Sabtu tu... Rasa cam kelam kabut betolll... Bg la notice awal sket...

Tapi, semuanya sempat tgk except me.. Dania menari tarian Sarawak. Sbl tu aku dah cakap ngan dia.... betapa sedihnya aku tak dpt dtg graduation day dia... Tapi dia pujuk aku (hehehe)... Dia kata... `Tak pe..tak pe... Meh Dania dance skang ni tunjuk kat ibu...' So, dia pun tunjukkan step2 tu kat aku...

Bukannya aku tak leh nak cancel g Awana, tp sbb dah last minit sgt dan dah tak de org lain dahhh...

4 comments:

mommy anis said...

kak...lawalaa bj dania...lain dr yg lain...

Kherun Suhaila Saharbil said...

Tu la baju `konsert' dia..

Don & Nor said...

waaa...ramai plak yg konvo yee...a'ah ek..nak cuti dah...sronok budak skrg ni..kecik2 dah konvo..congrate tu dania..

Selly said...

tahniah to Dania... best kan dapat menari siap ngan kostum lagik!!