Friday, November 21, 2008

Poem dr En. Suhaimi...

Kalau sesape yg tak tau tuh.... En. Suhaimi ni adalah laki eden yang terchentaaaa.... Tadi pagi aku trima emelnya yg berattachmentkan poem dibawah ni hah... Tajuk emelnya adalah.. `for the blogger addict'... ekekekekek.... Tak lain tak bukan, utk aku le tuh...

O..o.. kamu ketahuan (kena nyanyi skett)... Adakah ini petanda awal? First warning? (orrrr... last warning??).... huhuhuh... Baru aje aku puji laki aku ari tu... Hmm... tak la aku sampai jadik cenggitu.... Ermm...tak pe la, aku wat tak paham je la...boleh?

6 comments:

Don & Nor said...

hahaha...jgn sy pun dpt poem yg sama x lama lg sudaahhh...kuikuikui..

ceni therebeq said...

poem tak per kot.. jgn dijeling-jeling dah lerrr...seraammm

Selly said...

nyeh..nyeh... sebab buat belakang2 (kat opis) takper la.. hehe... kalau kat umah..mau kena gak den nie..

apa pun buat macm takde pe2 je kak yun.

mommy anis said...

huhuhu....kak...

saya pon...selalu hb marah...tak habis2 ngan internet...sabo jek laa...

pastu...sket2 nak amik gambar....sabo jek laa..

safa said...

hahahah den tumpang gelak yoooooo

Nur Diana Syahira.. said...

Pusing-pusing kepala kakak baca..