Monday, November 10, 2008

Pot Luck 8B

Last Thursday 6 Nov 2008, ada buat makan2 kat floor aku nih.... Tak tau nak namakan majlis apa. Nak kata jamuan raya ..... Syawal dah over. Plan awal mmg nak wat sempena raya, tapi dek tak sempat , suma org sebok dan susahnya nak pastikan sumer warga2 8B ni availabe... maka jadik nye cam ni la... Tak kisah la. Yg pentingnya, dpt makan dan berkumpul ramei2.....

Tak oder mkn langsung... buat secara pot luck. Budak2 nih, sebokkkk soh aku masakkk. nak rasa aku masak konon.... huhuhuhu... mintak maap ler, teman ni teramaattt ler ringan tangan. Aku order Domino jek... 2 large pan. Tetiba si Helmi pun nak share... ok la... Yg si Jue masak kuah kacang (bole tahan), Fizi masak rendang ayam n daging + kerang (boleh oder nih... sedap anak bujang nih masakkk), Hajar bw lontong, Aishah bw bihun, Fiza bw sandwich, Fiza Jusoh bw puding dan mcm2 ada... Campur itu ini, jadi banyakkkkkk
Yeee... haaa... bestnya ngap ngap

Ni big boss...

Yg senyum manis ni En Azman, my boss
Kami tak invite sesape pun, melainkan boss-boss ni. Tapi, disebabkan makanan ada banyak, so... sesape yg kami nampak kat ruang legar lift 8th floor nih, sumer kami pangil... mari... mari... makan..... Jadi, ramai lah tetamu yg hadir... meriah!
Apasal terkujat?? Sama jek gayanya
Sila... sila makan... byk lagi makanan tuh....
Owh.. bekas rakan seperjuanganku...

Hari ni hari Khamis, kena pakai baju batik. Sumer pakai baju batik... aku sorang je takk. Sebenarnya aku dah tersilap hari... pakai baju batik semalamnya (hari Rabu) masa g bengkel Internship kat Corus Hotel, KL. Dah la baju batik ni susah nak gosok, maka hari ni... aku pakai baju biasa je.... sbb dah agak lambat ke opis. Tapi, bila masuk opis, ada lak emel pasal etika berpakaian... dan pemakaian batik pada setiap Khamis adalah isu pertama yang ditegur. So, bila makan ni dok berhadapan dgn bos, rasa cam terkulat2 lak... rasa bersalah sungguh...huhuhuhu

4 comments:

maskjask said...

Salam, ramainya eden tak kenai..nanti balik jenuh berkenalan...

safa said...

waaaaaaaaaaaa...jeles nih anper tak jemput daku makan sekali huhuhu

Don & Nor said...

sronottnyaaa...... rindu kat kengkawan kat opis..

Kherun Suhaila Saharbil said...

Alooo Safa... cam mana hang leh bukak blog?? Kan ke kena block? Heran nih....