Tuesday, February 24, 2009

Tekak tak sedap

Apa citer nih? Dah lama tak bercerita disebabkan kekangan masa.... Kalu citer pasal keje, tak kan ada kesudahannya.... Semua org sibuk.... Nk update blog pun tak sempat... tp baca blog n ngomen org nyer masih berkesempatan lagiiii.... hehehe.. Layan FB n komen gamba org pun termasuk dlm kesempatan ituh.....

Apa daaaa? Cerita tak selari dgn tajuk? Err... tekak rasa tak sedap arr... kadang2 rasa geli geleman... dari hari Sabtu lepas aku rasa cam nih.... bila nak ok nih? Rasa tak selesa sungguh larrrr... Klu aku jolok2 tekak ni, uwek..uwek.. pun tak selesaikan masalah aku... Mcm2 dah aku cuba... aku dah cuba telan nasi kepal... uwek... aku cuba telan roti kepal.. uwek...

Wahai tulang...... sampai biler la nak bertapa kat tekak aku nih? Huhuhuhu

4 comments:

Farah said...

Kak Kherun, ade meow tak kat umah? kate arwah nenda kite, klu tercekik tulang, letak tangan meow kat tekak kite, pastu garu2 manja tangan meow kat tekak kite tue.. tapi x tau la mujarab ke idak.. hehee..

mommy anis said...

kak....smlm saya mimpi akak ngandung...yebayeba....hehehehe cemana leh masuk mimpi tu saya pon tak tau laaa...

cantiklaaa layout baru...hehehehehe...

Kherun said...

farah san... tak dak meow le...

Nad san... apakah makna mimpimu ittewww.... adakah rezekiku akan bertambah lagi?

Asmiza Supar said...

Akak... carik pisang dan selawat 3 kali... coba lah... (eden pun x penah terai.. kui kui kui)