Thursday, March 12, 2009

Happy Birthday Dania...

Hari ni birthday Dania... yang ke tujuh... Selamat Ulang Tahun buat sayang ibu nih...! Dah tujuh tahun dah... Tapi jika dilihat saiz badan... she is taller / bigger than her friends. Org mesti ingat dah std 3 or 4... Biasalah... baka besorrr...


Teringat detik melahirkannya..... dia lah yg paling senang dan tak sabar2 nak keluar... sampai doktor pun tak sempat nak pakai `apron'..... Kelakar la pulak bila mengenangkan baju doktor tu dah dipercikkan air tetuban accidently.... padahal baru masuk keje time tuh (lbh krg kul 8.30 pg)

Ya Allah ya Tuhanku.... Kuatkanlah semangat anakku ini dalam menghadapi liku-liku hidupnya yang mendatang.... kentalkanlah jiwanya dalam menempuh dugaan-dugaan yang ditempuhinya... Semoga dia sentiasa tabah.....Amin..

5 comments:

Selly & Buke said...

Happy besday Dania... Kak kherun.. sembab dah mata Dania asik nangis jer kan... cian dia.. semoga Dania semakin kental hati.. che2wah!!

Don & Nor said...

akak...wish happy besday 2 ur cute mute girl k... moga doa akak menjadi nyata...amin.

YaNti ArShad said...

hepi bday, dania.

mommy anis said...

eppy besday daniaaa...

dah besar dah anak ibu syang nih...

huhuhh mmmmggg dia besar n tinggiii....baka besar...cam dah 10 thn kan....tak peee....so tak de laa org buli dania kan...

safa said...

den nak kek tu heeeeeeee