Saturday, April 11, 2009

Apa nak tulih

Rasa cam nak berkarya tp tak taw nak type apa... aku ni pun bukan leh caya! Kate tak taw nak type apa, tp kang tak leh brenti lak...huhuhu... La ni baru lepas tgk AF sesambil surf tenet. First time tgk AF this season. Buleh tahan gak kali ni sbb berduet-duetan. Sora msg2 pun baguih...

Sesambil tgk tu, ingatkan nak tunaikan tggjwb mengisik borang cukai...hohoho! E-filing lorrrr... Hajatnya nak isik kasi setel ini mlm gak... tp tetiba teringat statement dr Takaful tak dpt lagik! Terbantut ler! Klu wat eksen tak tunggu statement kang... alamatnya kena bayo lebih! Rugi....

Pas tu nak tuka gamba profile kat facebook... boring dah gamba tu, tapi ape ke hal lombab bona... tensen wa!

Esok? Kononnya pagi ada gotong royong kat taman aku ni ha... Ada senam robik... ada mkn2... Tapi, sahih la aku tak join sbb sape nak tgk gugurls den... Biasanya time2 cuti ni la dorang nak kenyangkan mata (bgn lambat).... tak sampai ati nak kejut....owh... that's the best excuse for me ... hehehe...

Mak kata dia akan pegi n of course aku kan suruh itu En Suhaimi to join... Omak den ni hah lobih mengenali jiran tetangga dari kitorang... K lah... tak nak ngarut lebey2... kang tah apa2 yg aku citer

No comments: