Saturday, July 18, 2009

Sabak lagi

Makan lagi kat Sabak.... anak2 nak dtg mkn sini lagi.... masa tu mak eden balik kampung. Bila dia sampai rumah jek, anak2 den ni cakap....`wan, smalam kitorang makan kat sabak lagiiiiiii...'... Uwannya pun respon, `haaaaa? Apa tak tunggu wan balik?' Aisey, nnt kita dtg balik ye.... hopefully sempat sbl posa... Masa kami datang tu, org tak ramai pun.... agaknya belum gaji kottt
Ni dia, org tak tau masak tgh masak
Whoaaaaa...... ganassss...
Ya puan2... masukkan sayur2an
Pilih.. pilih... jgn tak pilih
Nanti mai lagi bawak mak...

4 comments:

Umi Aisy said...

wah sungguh menyelerakan...kat mana ni kak!!!ima nak try lah jugak....nyam nyam nyam...

Kherun said...

Dekat tepi jln MRR2, area Taman Melati tu

Selly Buke said...

mmg menarik nmpknya... budget brp nie? hehe... kena tau dong ongkosnya.. nanti tk cukup.. hahaha

YantiArshad said...

sabak ni dah dekat sangat dengan rumah mak aku... tmn melati.