Thursday, October 15, 2009

Sehati Berdansa

Korang jgn tak caye..... aku join tarian cuti2 1 m'sia nih.... mula2 cam sogan2 jek... aku mana taw nari... pastinya tak de lenggok2 .... keras! Tapi, bila nengok senarai yang join... ada kak shidah... ada sumi... ada kiah... dan ramai lagi la.....terus rasa cam ok gak klu cuba... juliana pun nak join gak.... Event sebeno nya pada 6 Dis nanti.

Bukan hape, rasa cam nak wat mende lain lak selain dr keje2 hakiki... baru la cam idop penuh warna-warni... hehehe.... at least dpt exercise dan keluarkan peluh. Latihan diadakan setiap hari Selasa dan Khamis. Gambar2 yg aku tepek kat sini gamba masa 13 okt (Selasa) hari tu....

Gamba trainer tak de sbb dia gi open haus. Muka trainer tu cam Pierre Andre wa cakap lu...hahahahaha... Aku cakap dlm hati, tak ckp kat org lain... tetiba si Lis ni ckp kat aku mende yg sama.... maknanya... betul la tu!

Tapiiiiiiiiiiiii.... hari ni.......petang tadi..............lepas abih praktis.......... trainer tu announce, hari ni dia last day ngaja kat MQA... huhuhu... ramai yg tak seronok... tak beshhhh! Semangat dah luntur... bukan aku je... ramai yg lain ponnnn.

Balik rumah, aku citer kat anak dara aku....

Kakak, trainer ibu tu... hencem
Muka dia cam P.Andreeee
Tapi....hari ni last day dia ngajo
Dah tak besh lar...
Dah kureng semangat nak nari....
huhuhuhu...
Pssttt... jgn citer kat ayah taw!

Pas tu, anak dara aku guling2 gelakkan aku....
Mende la ibu nih!

4 comments:

YantiArshad said...

Kherun,

macam sambil menyelam minum air jer nieee.... hehehehe

Kherun said...

skali skala... pe salahnya....hahahahah, ya ampunnn!

MAWAR KECIL said...

Betul la kak...bila dia dah tak datang baru bgtau hubby...kalau tak sah la dia tak bg Rus join lagi...Rindu bangettttt dgn dia...hahahahhaha

Kherun said...

russsss.... bawak istigfar byk2X