Wednesday, October 21, 2009

Workstation la ni...

Tadaaaaaaaaaaaa....
Ini la tempat ai carik rezeki la ni... Apa dah jadi? Kan ke tgh renovate la ni... open concept. Masuk keje hari Isnin 19 Okt hari tu, opis dh jd padang jarak pdg tekukur.... mcm dok dlm utan pun ada....wyre bergantung2an dr atas... nak jd cam jane si bini tarzan, tak leh.... kang, ada yg kena renjatan laks....

Tapi, rasa cam besh pun adaaaaaaaa..... sbb tak yah kuar masuk bilik lagi nk cakap ngan org2 nih... ckp dr tempat dodok sendiri je.... sonang ai nk panggil Fiziiiiii....ooooo Fiziiiiiiiiiii.... heheheh... boley nampak sumer org... Ckp ngan Lis pun sonang... ngadap2 joo.....

Heheh... tempat si juliana ni plak
dh jd cam konter ptanyaan...
iye...ada pe encik? bole sy tlg?

4 comments:

safa said...

sat laie giliran tompek kiorang lak...huishhhhhhh rimas rasoe

YantiArshad said...

mak oiii! macam gempa separuh jalan jer ni... hehehehe

YantiArshad said...

kherun,

apa dh jd dgn blog? berkubur ke?

YantiArshad said...

kherun,

kawan... aku tag ko.. jgn lupa singgah kat blog aku tu.