Thursday, December 17, 2009

TCC1M

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia semua...... Eden kembali lagi... menyambung cerita-ceriti yang penuh warna warni.... Bukannya nak stop blogging, cuma malehhhhh.... Nak menaip dan bercerita ni, kena ada mood bebeh... Klu tak... citer tak de, tepek gamba jek... itu pun kalu ada gamba.... OK! Aku nak start ngan citer Tarian Cuti-cuti 1 Malaysia....

Hari Sabtu, 5 Dis, kami (tak semua) rehearsal kat Dataran Merdeka.... Aku demam panas masa ni, tapi semangat nyer pasal... ku gagahkan jua... Ada satu kepelikan... dah berhari2 hujan waktu pagi, tapi hari ni ... pagi ni... tak hujan... drizzling jap je...hmmmm... jgn biarkan diri anda di selubungi misteri...

Tak ramai yg dtg... dlm hati aku... buleh ke capai target 12,000 participants neh? Cam tak dapek jo! Apa2 pun, esok pasti datang... tengok la nnt... Akhirnya..... setelah 2 ke 3 bulan praktis, finally...... tibalah acara kemuncaknya...

Pengacara majlis pon dtg berlatih... 1.. M'sia..
Sumer ijo... aku pon payah nak cari muka aku...
The day has come!

Menteri Pelancongan Malaysia, Dato' Sri Dr Ng Yen Yen, Datin Rosmah Mansor dan Datuk Dr Rais Yatim pon nari sama neh.... steps dorang cam ok jek.... ke... dorang pon praktis 2-3 bulan cam aku gak? hehehhe.... dannnn... tak hujan jugeeeee.....

Ni... sape tah lupa aku..pelakon dia neh...
Dato' Mahathir Lokman panggil dia Zuhairi klu x silap
Sebagai ketua delegasi la...
Haaa... korang tengok....
capai target 12,000..
Camana aku kata capai target? Sbb dorang ada edar sticker bernombor to all participants... besides, ada print t-shirt n bags 12,000 and all distributed... dan siap tak cukup lagi... Memang 1 Malaysia.... disertai oleh pelbagai peringkat umur (budak tadika pon ader) dan pelbagai bangsa....

Yang tak bestnyer, kitorang dtg awal dan dah cop tempat depan2... alih2... dtg la segerombolan nyonya tah dr persatuan apa tah.... menyusup-nyusup masuk depan kitorang... huhuhu.... ape2 je la... asalkan tak belakang sangat sudahhh...

Tu dia... ibu anak tiga yg ada hati nak join
Tp ramai lagi yg tua bangat dr aku...
Solosai sudahhhh...
Imbas balik jappp... hehehe... sewang...
Ni pengacara tv... interview org2 beso...
Sebenarnya aku pon tak kenal sape neh...
Aku tengok TV3.. 104, 411, 412, 413, 611, 612, 613..
Enjoy!
Aku suka gamba konpius nih...
Photographer fokus kat sapa ek?
Ha... ni budak MQA yg dah naik taraf jd trainer
Me with zremy a.k.a ejoyz..
Comel la kononnya tuh!
Me with the twin ela n eli...
Muka2 ceria
Mentang2 la aku cuti la ni.... sampai tgh mlm aku hapdet blog! Korang tau tak la ni kol brape? Kul 1.22 am Thursday 17 Dis... kat EDC UUM.... Dah! Nak tido....

3 comments:

ceni therebeq said...

Jadi penari jugak kawanku beranak 3ini. cantik sungguh gamabr-gamabr nyer...

YantiArshad said...

kherun,

kalau dah 2, 3 bulan praktis, dah berapa kilo berat badan turun? hehehe?

Kherun said...

ceni... tu la...den dh ajak dahhh.. klu tak, ibu beranak 2 pun joinnn...

Yanti, tak de maknanya klu praktis 2 minggu sekali dan slalu tak dtg