Saturday, May 1, 2010

Jom Makannnnnn......

Sungguh lama rasanya tak main jauh-jauh pada hari Jumaat..... knape? knape? Sbb cik puan zeti shazlin yg sungguh siiiiiiibuukkkkkk....... kesian dia.... dia dah jadi cam chipsmore... kejap ada.... kejap tak de...... non-stop APA visit... Balik-balik, aku tgk muka si mawar... mawar tgk muka aku... tak de la muka pelakon yg sorang lagi ni..... Dah la bergabung balik satu unit.....hahahaha...

So, today is the day..... we've been waiting for months! Jom kuar mkn2 pada hari org lelaki tgh solat Jumaat..... mana lagi kalau bukan ke Mid Valley.... w/pun kat opis ada mkn free yg amatlah sodap sgt2 (nasi kukus favourite aiiii)... i.e. sedekah dr mereka2 yg bermurah hati (moga rezeki kalian bertambah murah... tenkiu). Tak pe... nasi kukus itew akan ku bawa balik....

Hari ni, rezeki mmg murahhhh.... lepas baca Yassin pg tadi, makan roti tempe cik puan siti hajar yg sedaaaaapppp sgt2 (apo kono ni, sumo eh sodap... tak ado yg tak sodap melainkan yg sodap2 bolako).... pas tu Mazani kasi roti krim Gardenia yg lombut dan sodap (sodap laie? Sbb biasanya klu aku beli roti coklat @ jagung Gardenia ni... tak kurang seploh hengget sekali boli).... Pas tu dpt nsi kukus free... pas tu ittew dua org mahu belanja ai makan....... uwaaaaa (pesal nangis pulak?) Aku asyik makan je la ni.... lagi aku kata nak diet, lagi aku suka mkn..... Mlm tadi lagi hebat.... pukul 11.15 pm aku mkn nasi lemak sedap yg mak bw balik dr masjid.....owh.....

Tgh tunggu makanan.... senyummm
cam bese... air sampai dulu...
vanilla shake, choc shake n fresh orange
suka cik mawar dpt air
kami pun suka gak.... ahaks!
restoran agak penuh dgn org2 yg tak perlu s'byg Jumaat
wow! berapi....
tgk laaa...temptingnya
kasi close-up sikit
and more....
close lg... kasi korang laparrr...
jahatnya aku....
sbb masa aku update ni, aku rasa lapar lak..
selesai la sudahhhh.... alhamdulillah..
Setelah kenyang..... maka kami pun berangkat pulang.....

No comments: