Saturday, April 2, 2011

Omak dah balik

Semalam, 1 April 2011... mak dan rombongannya telah selamat sampai di KLIA... Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan sihat walafiat, wajah yg ceria dan gembira.... Cuma mak je yang kurang sihat... Kebiasaannya, mak mmg cam tu.... balik dr b'jln jauh2, dia mmg flat... tp akan ok balik bila dah dpt tidur dan rehat secukupnya, insyaAllah. Lepas jemput mak, kami terus pi klinik kat Dengkil dan lunch kat rumah K.Ngah Anim @ Putrajaya....

Masa mak pergi hari tu, dia ada mintak nak bawak kamera... hehehe... teringin gak nak posing2. Hmm, mak dah boleh guna kamera sikit2 tp kamera biasa tu la, bkn DSLR. So, kalau dia nak gi holiday (ngan kwn2 dia), mesti dia request nak bawak kamera.... tp, setiap kali tu la, kakak kena ajar uwan balik.... uwan dah lupe....

Hmm... not bad gak gambar2 yg diambil, dah semakin pro guna... Skg ni, berleluasa org bawak kamera masuk Masjidil Haram... dah tak strict. Masa saya sekeluarga pegi dulu (thn 2003), masih lagi di larang... nak bergambar luar masjid pun, polis sergah.. `HARAM! HARAM!' Siap tunjuk tangan ala-ala bergari lagi.... tp sekarang........

rindunya dgn Baitullah...
bila lagi boleh ke sini..

bergambar dr tingkat 2...

from left... wan duk, mak dan mak teh (kakak mak)


bergambar di dataran Kaabah pula...
nampak ada org tgh solat di sebelah kiri tu?
Hanya di Masjidil Haram shj kita boleh lalu lalang depan org solat


sebelah dalam pulak


Tapi, kat masjid Nabawi.... masih lagi dikawal ketat... so, tak de la gambar2 di masjid Nabawi... cuma di kws2 sekitar je... Kepada sedara-mara, nnt saya upload gambar kat FB

3 comments:

mama3A's said...

seronoknya.... rindu..

Kherun said...

rindu den ko???

mama3A's said...

rindu kan sana la kak yun... hehehe.. indu kak yun pun ado gak.. :)