Tuesday, August 2, 2011

Abaaaannngg.... Happy Anniversary

Hari ini... ye, hari ini...


Hmmm... hari ini, genap 14 tahun kami mendirikan rumahtangga.... Uuiiiiii... cam baru jek kawenn... ecececehhh... cam baru je melahirkan kakak.. cam still terasa Dania yg tak sabar2 nak keluar utk melihat dunia... cam terngiang2 je Erin yg menangis2 tanak tido mlm....

Terima kasih abg... terima kasih atas segalanya.. tak terucap laaahhhhhh....


Saya dah mmg teringat yg amat sgt yg 2/8 ini anniversary kami.... tp, tanpa diminta... saya boleh terlupa lak pada hari kejadian yg sebenar... lupa nak wish... serius... l.u.p.a. Saya pulak mcm dah dpt agak yg saya akan terlupa, dan saya dah wish dah pd Ahad @ 31 Julai... hahahaha... aci tak?


Teruklah saya ni... kalau abg lupa, mesti saya merajuk kemain lg...huhu...


Abg bg kad exactly 12 tgh mlm dan anak2 pun tulis sama... Sbl tu, balik terawikh saya dah bising2 kat anak2 sbb tak start salin jadual sekolah lg, tak start buat h/work lagi... ntah hapa2 dorang buat dok memeruk dlm bilik. Saya time tu tgh lipat kain sambil tgk Merong Mahawangsa ko!


Rupa2nya... dorang menulis ucapan utk saya.... owh... tragisnya saya neh...

Hmmm... mula la saya kata... ~Baaannnggg... kat tingkat 8 tak de jual kad~






Walau tanpa kad.... I love you very much... and will always be...

5 comments:

mama3A's said...

aduhai... 14 tahun tu!!! saya baru nak masuk 10 thn raya nie kak yun... tahniah! happy anniversary to both of u...

alasan tgkt 8 tadak kad sgt2 menarik.. ekekekeke...

Kherun said...

TQ Selly... kali ni anniversary falls on Ramadhan. Kalau tak tu, bole gak keluar mkn2...

anitadiana said...

alhamdulilah pn.kherun..happy anniversary..semoga kekal ke hujung nyawa...amin....

dhiera said...

happy anniversary kak~

salam perkenalan!

Kherun said...

Ita, tq my fren....

dhiera... salam perkenalan...