Saturday, August 6, 2011

Cancer's Team

Tamau citer byk... lots more to update! Ni pun dah basi...

Happy birthday to kakak (6 July) n me (18 July)..

Ni kek kakak... nape `awok' lak? Sbb dia ni minat sgt100x kat Aril AF tuuuuu... yg saya ni biasa aja. Tak menghalang dan tak menyokong puuunnnn... Kalau dulu masa skolah2, saya minat sgt kat Wings... (hahahaha... caya tak? Jgn tak caya...) Tapi tak menunjuk2 keminatan tu kat abah... nak mampuih???? nayo jek kang!

Tapi, anak saya ni.... beza sungguh la dr saya dulu.... secara terang2an tunjuk minat gila2 kat Aril penyek tu. Semua pasal Aril ni dia tauuu... Hmmm... kalau lebih2 sgt, of kos saya hangin. Hmmm... kena give n take la... berpada2.


Haaaa... yg ni kek saya
Uisshhhhhh... nampak sodap laaaaaa....
Bulan pose ni...

Tu je... pendek tak stori mori saya?

No comments: