Monday, September 5, 2011

Selamat Hari Raya...

Salam Aidil Fitri...

Korang punya suasana hari raya cam mana? Saya, cam biasa je.... Hmmm, tak de mood tak update ni... tapi saya dan keluarga, nak minta maaf jika ada salah dan silap yg kami lakukan sama ada sengaja ataupun tak sengaja... Maafkan kami ye....

Korang2 semua, sesape yg ada buat salah kat saya... jgn risau.... dah lama saya maafkan... hehehe, tetiba je. Org2 yg saya kenali ni semuanya baik2 belaka... alhamdulillah... Saya dikelilingi oleh keluarga yg penyayang dan memahami, dikurniakan sahabat handai yg gojes dan terbaek!!!

Selain dari balik kg dan menziarahi sanak saudara, aktiviti tak hengat yg saya buat adalah marathon citer Nora Elena... hahaha... dr episod 1 sampai 24 ko! Apo la paedah eh tu... ontahlah... anak2 semua kena mengalah ngan saya... hahahaha.... eh, oklah.. dah citer lain lak...

Kalau ada mood nnt, saya citer la citer raya....

No comments: