
Saya..... saya.... saya....
Nak citer ke tak? Tapi, saya tgh cuba menenangkan hati saya ni....
Tak kisahla, ini blog saya... suka hati saya nak tulis apa...
Tensennya bekerja dgn sistem ni.... Sistem ni, mmg lah tujuannya utk memudahkan kerja. Tapi, kebanyakannya asyik menyusahkan aja... memakan jiwa raga saya... byk buang masa saya, byk memerlukan konsentrasi yg tak mendatangkan faedah kpd saya...
Kesian juga kat adik2 saya tu yg boleh dikatakan setiap hari kena stay back sbb sistem ni laju bila sumer org dah balik. W/pun dorang tu bujang dan boleh OT, tp sampai bila nak cam tu. Kdg2, saya pun kena tgk kat rumah.
Rutinnya tiap2 hari.... adik2 saya ni buat slps org balik kerja (ptg/mlm), so... saya plak, pagi2 sampai opis dok serbu pc bukak sistem ni sbl dia lembab. Tak lama slps office hour start, mula la dia slow.... Tp, brp byk aje yg boleh settle... Owhh, time2 urgent ni dia buat mcm ni....
Tapi, ada org ckp kat saya.... `jgn salahkan sistem....' ye la tu. Makanya, siapa yg bersalah? Mereka dan keluarga mereka....